вторник, 19 сентября 2017 г.

"Професія майбутнього"

Усім привіт. 

З самого дитинства я мріяла стати дизайнером. Мене завжди захоплювала ця професія, бо саме тут можно проявити свою фантазію. Дизайнер- одна з престижних на мій погляд, професій в наш час. Перевага в цій сфері ще й тому, що вибираючи професію дизайнера, перед людиною відкриваються різні галузі,, де можна її застосувати і добитися великого кар'єрного росту. Наприклад: дизайн реклами, ландшафтний, графічний, дизайн одягу, автомобілів, тощо. Для мене ж найбільш привабливою сферою діяльності дизайнера є реклама. Ця професія пов’язана з роботою за комп’ютером, освоєнням основних редакторів графіки й верстки, образним мисленням. І якщо стати майстром своєї справи, постійно вигострюючи навички, то можна буде не тільки добре заробляти, але й мати можливість працювати в найкращих компаніях світу. 
Професія дизайнера реклами не менш складна і відповідальна, ніж інші професії сфери «Дизайнери, оформлювачі». Адже Дизайнер реклами повинен відмінно знати не тільки теорію своєї роботи, але і бути чудовим практиком. Вибір професії дизайнера - це чудова нагода не лише реалізувати свій творчий потенціал, створюючи різноманітні оригінальні ідеї, але й поєднати улюблену справу з корисним. Рідко можно зустріти людей, що працюють у цій сфері мимоволі, зазвичай це усвідомленний вибір, заснований на покликанні і величезному прагненні пов'язати своє життя саме з дизайном. Як відомо, любов до своєї справи дає прекрасний шанс добитися великих успіхів у своїй діяльності, а іноді навіть відкрити щось унікальне і неповторне.
Щодо учбових закладів, я обрала Київських національний Університет культури та мистецтв: http://knukim.edu.ua
Також я знайшла інститут у Канаді, який класифікуєтся у цьому напрямі: http://www.ecuad.ca
 Всім дякую за увагу.

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Олена, я дуже рада що ти визначилася зі своєю майбутньою професією! Я бажаю тобі великих успіхів в твоїх починаннях. І я вірю що ти обов'язково доб'єшся того до чого прагнеш) Також я знаю що є один університет в Канаді, де ти можеш отримати ту ж спеціальність - це Centennial College. Бажаю тобі удачі, сил і натхнення, адже саме це стане в нагоді тобі в майбутньому!Також хочу тобі запропонувати Київський Національний Університет Технологій та Дизайну, КНУТД. Якщо захочешь, переглянь)

    ОтветитьУдалить